2009年9月6日 星期日

美白mask & 最貼mask之選

因為之前公司船P後個個都話我黑左(尤其係面我最不能接受!!!)
so就決定買美白mask(都係貪靚架喇_而且我真係唔適合黑)
咁就去〝卓悅〞行個圈喇!!!!
最終買左Neutrogena's深層美白修護面膜(用一種試下既心態買的)

Neutrogena既評語一向都唔差既,而且睇到〝深層〞&〝修護〞我就中意架喇
 呢個就係Neutrogena's深層美白修護面膜,連遠遠咁影都見到佢d導入孔孔 近鏡仲更加明顯
Neutrogena's深層美白修護面膜
1)
都算貼, 不過對於面細既我黎講就大左d
2)
連敷3晚, d新既印印有淡左, 舊既印印就好似仲未見效
3)它敷上, 即時唔覺得有好多精華(不過係有架), 不過敷完都有即時亮白既效果
4)而且清洗完搽護膚品吸收得幾好

敷埋2片之後, 小妹Elyse諗住試下OLAY, SIS有無咩意見呀?
依家就推介小妹Elyse暫時認為最適合面細&最貼既面膜 = MANDOM既面膜

Elyse最中意就係保濕&收細先孔, 仲有this BB face (if i have this skin, 就好開心喇!!)

佢唔單止貼, 仲可以敷埋眼tim(d眼睫毛叉晒出黎tim...唔好意思)
解構貼面原因>>>>>>
(睇圖明唔明呀?)
MANDOM面膜
1)
額頭位較平常既mask細d(切合面形)
2)
它有8條邊可"met"開, 紫色線係"met"開, 箭咀就向方向叠起
>>就好似咁
3)它保濕度挺高的!!!!!!!
4)
一敷就FEEL到精華, 仲可以係袋度攞到更多精華, Elyse就緊係唔會浪費喇搽埋上面~~哈哈!!!!MANDOM面膜係Elyse100%會回購既MASK
I LOVE IT

沒有留言:

張貼留言