2009年9月10日 星期四

LIZ LISA_TRALALA秋冬新貨=毛毛背心外套

8月閒日小妹同最愛的男朋友one day go to Macau玩樂
行行行 → → → 行左好多Shop﹝好多謝男朋友陪我睇左咁耐衫都無怨言
見到Liz Lisa即刻入去睇!
有秋冬款喇
件件都睇下‧‧‧Pink → 毛毛 → 即刻吸引左小妹行埋去
TRALALA秋冬新貨=毛毛背心外套攞係手上__幾滑bor
分別有Pink‧White‧Black‧3色
好中意呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
男朋友仲要引誘我〝話送俾我〞﹝此终我唔中意男朋友洗錢買衫俾我﹞
最終我抵受唔到誘惑,買左Pink

頂帽可拆架,帽面仲有蝴蝶結!卡娃依呢~~~~~~~~~~~~~~~~

個Sales姐姐話每種色返得一件‧‧‧so我check得清清楚楚先買!!
另外仲睇中左條紅色腰帶↓↓↓類型的,不過太貴喇無買到


不過咁早買毛毛外套,有排先等到冬天

官方網址
http://rshop.jp/lizlisa/product/5810/

好多謝男朋友
-送給我TRALALA毛毛背心外套
-給我幸福的Macau之旅
好愛你喲

上次篇blog提過會著上身影相相俾sis睇的↓↓↓↓
﹝男朋友覺得好靚&好得意,因為d珠珠搖來搖去
個Sales姐姐話襯九分legging好睇,所以星期一買完就著去Macau lu

沒有留言:

張貼留言