2009年9月20日 星期日

Liese造型產品

今日係BETV提到"Liese"
我之前就已經買左Juicy Shower草莓精華噴霧(好士多啤梨味, 少少酸味!!)

Liese Juicy Shower

草莓精華噴霧


將草莓精華及西印度櫻桃保濕成份鎖緊於秀髮,保濕滋潤,趕走毛燥,為造型打好基礎!

@在造型前打底, 令頭髮順直 & 貼伏
@保濕 & 滋潤頭髮, 好似有一層保護膜咁保護頭髮, 造型後唔會傷害到頭髮
我最中意出街之前噴噴它
Part 1教長直髮造型
Part 2教短髮造型
Part 3教長曲髮造型岩晒我
Part 4教染髮
係Part 3提到Clear Wave Wave-up Foam 03 = 03清晰立體曲髮泡沫
其實01 = 自然 > 02 = 有造型能力 > 03 = 有明顯造型效果

Liese Wave-up Foam

曲髮泡沫系列

含彈性復活配方的造型泡沫,只需輕輕揉抓,鬆散曲髮立即回復生氣,捲度亮麗自然!有清新水果香味!

01
@輕易塑造輕盈富空氣的曲髮線條, 曲髮自然富彈性

02
@輕易塑造出柔和自然的大捲度波浪曲髮, 造型飄逸潤澤, 線條明顯不僵硬

03
@輕易塑造出豐盈立體的曲髮, 線條清晰明顯, 髮絲充滿彈性
她仲有介紹到髮蠟, 不過本人唔中意用髮蠟so無乜點理到
不過Liese Clear Cube Wax 髮蠟系列我都搵左資料
它是分 01 ~ 06

聽佢地介紹完我就諗起屋企VS個支用晒都仲未買新
so就去左屈臣士買支Clear Wave Wave-up Foam 03試下!!!!
遲d會試埋上頭, 造型一下俾大家睇!!!請等候

沒有留言:

張貼留言