2009年9月17日 星期四

第一次購入Estēe Lauder Cyber White EX_防曬SPF50/PA+++

由我認識Estēe Lauder, 就覺得係年齡較大既女仕先用的, 不過上次參加完BX x Estēe Lauder夏日持久無瑕彩妝美研班之後就知道原來Estēe Lauder係俾sis早D預防皮膚變差的, so所有sis都可以用.
上次美研班有$150 redeem, 就好似我上次blog話"防曬就黎用完, 用黎redeem防曬喇!", 而且反而我又未試過用Estēe Lauder既product!!
昨日下午天氣終於轉好, 咁就決定收工就去恩平道專門店(redeem letter指定的), 幸運地小妹係工作地點同恩平道專門店都唔太遠, 步行15mins就到喇
入到去就有位好殷勤既ba(Ivy Tang)"hello, 有咩幫到你?"(唔似之前係be睇到sis話恩平道ba既態度咁差), 我就同Ivy講我既目標product = 防曬
小妹 : 我想問有無防曬呀?
Ivy : 有, 呢支50度防曬. 係新出既(她已經動身諗住唧d俾我試), 試下上手呀!!
(咁我就梗係即刻遞隻手背俾佢試喇, 開頭有d lup, 不過過左分幾鐘就爽好多, ok wor!!!由於上次公司船P之後個個話我黑左, so我想要既防曬度數就提高左, 因為我已經白返喇, 唔想再曬黑)
小妹 : 都幾爽身wor, 仲幾香添wor~
Ivy : 係架!!佢好薄架, 可以防止UVA & UVB, 仲有抗氧化功效, 記得係搽面霜之後先好搽, 唔好就咁搽, 佢係搽係最面個層架, 佢亦係base.(好詳細咁講晒d功效&用法)


全新CyberWhite EX
突破亮白全效防曬隔離霜SPF 50/PA+++

質感極為透薄+輕柔+迅速被皮膚吸收, 高效SPF 50/PA+++防曬配方有效阻隔紫外線UVA名UVB, 同時具抗氧化功能. 輕輕一抹, 即時令膚色亮澤, 更可作柔滑, 啞緻的妝前底霜使用.

HK$325/50ml

Ivy : 我地新出左支修護精華...
小妹 : 我依家試緊~~(Ivy就無再追問喇)
Ivy : 睇唔睇下d化妝品呀?
(咁我又行左過去喇~~睇到支深紫色甲油, 我依家就係搵緊靚既深紫色甲油)
Ivy : 佢係限量版架, 賣晒就無架喇!!
小妹 : 咁佢有無閃粉架?
Ivy : 無架!!
(then佢二話不說就同我講)Ivy : 攞張膠紙俾你試呀!!(咁我梗係好架喇!)
試左上手, 幾靚架!!不過我又未睇其他牌子既紫色甲油, so我都無買到, 不過我會將佢擺係個list入面
小妹 : 淨係要住支防曬先喇!!
Ivy : 好呀!!你係唔係會員呀?
小妹 : 唔係呀~~~
Ivy : 咁填d資料join member, 有迎新禮物送俾你!!
迎新禮物就係"鏡"

它有2面, 一面放大, 一面正常!!
Ivy話only恩平道呢間shop先有GOOD!!!!!! I LIKE IT!!!!!
到最後Ivy仲俾左我買0個支防曬既Sample俾我!!

返到HOME就睇下喇, 開左蓋, 仲有膠紙癡住架, 好衛生

試用返1 week再報告
寫左2hrs了!!請多多留言~~支持支持!!!

沒有留言:

張貼留言