2009年9月13日 星期日

趕急戰利品 = 黑色真皮Boot

11號下雨天, 仲要落到勁大囉!!!!
而且我已經搭早左2班車, 都仲要達到一分鐘.........................頂!!!!!!
個人已經炆炆地, 咁著左之前去澳門對蝴蝶結高踭鞋諗住順便整埋個踭&前掌@
點知......整鞋個女人話 "要擺你對鞋係度, 等佢乾左先整得, 整完都仲要等佢乾, 如果唔係幫你整完, 你一行出去都會甩架!!!" 死喇~~我用緊上班時候架嘛, 點等呀
咁唯有返Office喇.....................
點知食完個Lunch行返公司段路, 已經感覺怪怪地........
返到公司就睇下喇 -> 原來前掌左右側邊兩邊裂左wor
個人即係炆晒 [ 如果有類似經\經歷既sis應該感受得到 ]
咁唯有叫上司俾d票我去bank入, 順便可以行一陣搵鞋, 如果唔係都唔知點去《蘋果的化妝箱》一周年 二百萬 慈善美妝嘉年華 x 海港城..............行左好多都睇唔岩
行到去英皇個商場仔竟然搵到對 "型" Boot

* 著落都幾舒服
* 不過新鞋點都係刮腳(不過好神奇淨係刮左腳, 可能左腳大d, 而且今次刮腳係最唔痛既一次呀都唔知點解)
*它應該得吋半 ~ 2吋, 唔高, 易行
*我覺得好岩秋冬季, 雖然有d sis話難襯, 不過學我男朋友話 " 你買得返黎就一定襯得到 "(因為佢好少見我買左返黎而諗唔到點襯
* 我幾中意呢對鞋, 等天氣涼多少少就可以盡情show它了
是日裝束
係早上影的, so仲著緊0個對之後裂既高踭鞋

沒有留言:

張貼留言