2009年9月28日 星期一

新銀色

小妹既舊銀包已經用到甩色甩線喇!!
我已經再容忍唔到喇
咁就諗住去買銀包喇, 不過我又唔係一個中意名牌既人
所以都無諗過係邊度買, 不過之前做Part-time Sales既時候識左隔離鋪既姐姐,
她的鋪係賣手袋&銀包為主,係cwb金百利最頂層
大大話話我都同佢識左4年喇~~
雖然我唔係成日去金百利, 但每次去到她都會認得出我,
就算我直髮, 曲髮, 黑色髮色, 啡色髮色, 戴眼鏡, 戴con, 她認我真係好勁
所以我就上左去搵佢喇
我入到去, 她...............好似唔認得我worwhy????
then我對她笑左一笑, 她就認到我喇!!
她話"今晚去邊呀?咁靚女呀!!你岩岩入黎都唔認唔到係, 不過你一笑就認到你喇!"
我終於知點解喇 = 因為岩岩給sis練完妝, 少"窄"起頭髮的我!!!!
我就開始揀銀包喇, 今次既目的嘛!!
我最緊要係載得晒我d野, 因為之前個0個就係因為個散字包係裡面而成日扣唔埋
今次要買個散字包係外面既!!!!
她話呢個係新返既~~~
同一個色有幾個款, 每款有2 colour

散字包係外面的

我已經擺晒d野入到喇!!

好似係Japan貨, 3摺的, 有位擺相&擺卡, 2層擺紙幣!!GOOD!!!!!
就決定買呢個喇!!
我同個姐姐傾左差半個鐘, 費事阻住佢做生意就走喇~~
總結 : 銀包比較之前個0個薄, 不過較之前個0個硬(可能用耐D就會軟D), THIS COLOUR耐污漕, 又有PINK線!!我幾中意~希望耐用喇!!因為我都唔中意成日換銀包幾人, 我會唔記得D野擺左去邊架嘛
最後依家係金百利買滿(好似)$100就有環保袋送,有白色&紫色揀, 不過白色就只有頂層有!!!
我揀左紫色

*P.S. 之前買既TRALALA毛毛背心外套

我lastnight去左sogo睇過
sogo只有liz lisa, 無tralal, 好彩係澳門買左咋

沒有留言:

張貼留言