2009年9月24日 星期四

試用1 week report*Estēe Lauder Cyber White EX防曬SPF50/PA+++

Estēe Lauder Cyber White EX防曬SPF50/PA+++

開頭用覺得好lup, 而且我已經係冷氣下用, 要過5分鐘到先無咁lup,
咁就諗住唔買都買左就照用喇
點知.............................

原來用唔同面霜會有唔同感覺 :
1) 我試過用完L'OREAL Hydrafresh Aqua Gel
再用防曬, 結果 = 係lup, 都係要等5分鐘

2) 我試過用完bareMinerals bareVitamins Skin Rev-er Upper(之前買礦物粉個支Vitamins面霜又可以當做上礦物粉之前既base)

再用防曬, 結果 = 仲lup過用L'OREAL, 都係要等5分鐘

3) 我試過用完Physiodermie Sensitive Skin柔敏保濕霜

(即係之前老闆娘送既面霜, 下一篇我會打返this面霜既試用效果)
再用防曬, 結果 = 唔洗等5分鐘, 好快就唔lup喇!!!!!!仲好薄添~~~~

總結 : 用Estēe Lauder Cyber White EX防曬SPF50/PA+++
           唔適合用Gel狀 & 較"杰"身既面霜, 又好d面霜係薄身而且快吸收的
           不過它雖然lup, 不過真係無谷到暗蒼wor
           而且佢既防曬效果真係幾work, 一d都無曬黑, 我仲覺得自己白左dd
           唔好處就係用它, 我就唔可以用Hydrafresh Aqua Gel & bareVitamins Skin Rev-er
           Upper, 不過可能到冬天就可以用返(冬天搽所有野都爽身d架嘛)

回購度 : 75% (此終唔係隻隻面霜都用得, 不過防曬就真係ok)
價格 : $325/50ml (因用的分量每次不多, so都算抵既)
它每次用的份量如下(分量不多已經可以搽晒成面) :

質地 : 唔杰身, 不過又未止於似水, 但又唔似Gel, 易推!!
效果 : 搽完亮身, 無泛白
如果有任何sis想試用, 我有一包sample,
最快留言想要的個位sis就可以得到,
請以公開回應留言
Name :
email :

沒有留言:

張貼留言