2009年8月4日 星期二

新購品_吊帶紗紗Pink & 閃爍Bra帶

好耐無買野喇
so好耐都無更新個blog
不過星期6因為我d表姐出黎搵我飲茶行街,
so都我買左少少野!!!
買得少唔緊要, 最緊要係自己中意
呢件係行到cwb東角時買的,
呢件最吸引既地方就係"紗紗"
而且特價$100.-原價$209.-
如果係$209.-我就一定唔買, 因為唔抵!!!

吊帶紗紗Pink

紗紗底下有白底啡點既底, 唔怕走光

而且上半係望落扎胸款, 會令胸望落大d


望落咁靚就買喇
then sales姐姐攞左籃bra帶俾我睇
話買野就可以用優惠價$20/對
閃閃bra帶
LOVE IT 
表姐同我一人買左一對^o^

閃爍Bra帶 ( 紫色)


今日著既時候覺得襯
1)熱褲
2)短褲
3)窄身長褲
4)短裙(唔可以係鬆身)+legging
係最好睇
而且我真係好中意個層"紗紗"呀

沒有留言:

張貼留言