2009年8月4日 星期二

L'OREAL Hydrafresh Aqua Gel

本身我係用開Hydrafresh Aquaessence,
咁就諗住去卓悅買喇~~
點知.....................................................
我買錯左Hydrafresh Aqua Gel
都怪我唔去記個名喇
全系列蘊含最新保濕科技和成份
純天然礦泉提煉
Vosges山泉蘊含豐富的礦物質 :
鈣、銅、鎂與錳離子,刺激肌膚
新陳代謝、 促進細胞循環、
修護肌膚達到真正的健康 純淨。
礦泉鎖水科技
巴黎萊雅肌膚研究中心發展的全新
礦泉鎖水科技AquaLock-in Technologyy™,
結合Lipidure 鎖水保濕因子能強效增加深層
保濕力, 補充肌膚一整天的含水量。

本身用個種>>>水清新 全天候清爽保濕水精華 50 ml
Hydrafresh Aquaessence

直接萃取自法國山脈的礦泉水,水清新蘊含的礦物質可增進細胞活化及新陳代謝,再搭配礦泉鎖水科技,能迅速深入肌膚,從底層開始補充全天肌膚所需的水分,幫助肌膚達到理想的保濕狀態。

使用方法:每天早晚,取適量精華均勻塗抹於全臉。使用於清潔後的肌膚,化妝水之後,乳液之前。
依家用個種
Hydrafresh Aqua Gel
直接萃取自法國山脈的礦泉水,水清新蘊含的礦物質可增進細胞活化及新陳代謝,再搭配礦泉鎖水科技,能迅速深入肌膚,從底層開始補充全天肌膚所需的水分,幫助肌膚達到理想的保濕狀態。

使用方法:每天早晚,取適量精華均勻塗抹於全臉。使用於清潔後的肌膚,化妝水之後,乳液之前。

雖然我買錯左, 不過佢係標明適合混合&油性skin,
so都岩我用!!

質地
Hydrafresh Aquaessence - 似水既Gel
Hydrafresh Aqua Gel - 似乳霜
保濕度Hydrafresh Aquaessence - 2種都好保濕
Hydrafresh Aqua Gel - 2種都好保濕
搽上後感覺Hydrafresh Aquaessence - 有少少油, 不過真係唔多
Hydrafresh Aqua Gel - 都幾爽身
總結Hydrafresh Aquaessence & Hydrafresh Aqua Gel 都係好用!!
只係要choose適合自己既skin就可以喇!!
因為其實我覺得只要將Hydrafresh Aquaessence & Hydrafresh Aqua Gel 按至吸收晒就得架喇!!
而且2個價錢都係差不多, so可以隔住用都得

沒有留言:

張貼留言