2009年8月8日 星期六

CWB平價one-p

CWB平價one-p
星期4晚同朋友去南翔食飯慶祝朋友birthday,
食飽飽就散喇~~
咁就帶男朋友去睇下我已經睇左3次既one-p
雖然睇左3次, 而且好平, 不過都無買,
因為真係想知佢中唔中意&有咩意見
我真係好想將買衫&買化妝品既觀點同佢分享
一齊買一齊俾意見, 其實都幾開心
咁入到0個間shop我已經知道條one-p係邊, 咁就直接行到個位置
攞起2條one-p
"邊條好睇d呀?"(一條純白, 一條彩色)
"梗係彩色"
"咁我就要呢條喇"(一個聽話既女朋友...哈哈!!)
"唔該俾條新既我呀"(拎住彩色 d個條one-p, 對住個sales講)
就係咁...唔夠一分鐘就買左喇
哈哈

試著既圖1)黑色肩帶有彈性
2)長度岩岩係膝蓋位置(不過小妹係較矮小類型)
3)Blue + Yellow + Pink = Perfect
4)全cotton = 舒服
5)又係扎胸款 = 增大胸部效果
6)適合summer, 去海灘, 遊船河穿著

沒有留言:

張貼留言