2009年8月31日 星期一

十蚊店之旅_碌碌棒

月尾了, 已無乜彈藥買東西喇
不過星期6收工又唔想咁快返屋企(其實係因為真係中意逛街...)
咁唯有去十蛟店睇下有咩特色東西~~~
之前買左支保濕精華
佢係試管咁泵佢上黎, 每次都唔係泵到好多, so我諗用噴既方式會方便d, 又可以帶出街補
入到十蚊店就想買吉樽, 不過有的是時間, 梗係整間十蚊店行晒佢喇
行...行...行...e....見到d碌碌棒(有位同事叫我幫佢周圍睇下有無d平既碌碌棒, 因為佢想瘦腳但又唔想貴)見到既時候諗住佢, 點知電話竟然一格都收唔到, 咁唯有出到去先佢喇!!!!!不過自己又睇到十蚊有一支碌碌棒_咁抵!!!心動了
以我既性格黎睇.....................揀了一支帶返屋企
之後就搜尋噴咀吉樽~~
盛惠$20正_一支PINK碌碌棒&噴咀吉樽

PINK碌碌棒_
1)凸起起部分係膠的~不會太痛!!!!!!
2)手柄位彎彎地for搾係手方便用力
試用過一次
1)都幾方便
2)我係搽左自己既潤膚lotion先碌(順便潤膚嘛)
3)輕身
4)第2朝起身對腳真係好滑
Lotion係用St. Ives
試碌下1至2個week睇下有咩情況再報告
入樽後
原來同我支保濕精華一樣係50ml
不過小好就梗係倒少少試下先喇

試用感1)方便擕帶
2)力度大左d
3)唔夠細緻
總結 : 麻麻地不過都買左就用住先喇唔好浪費(慳家...)

沒有留言:

張貼留言