2009年7月13日 星期一

Physiodermie Soft Face Biopeeling (酵素角質霜)

Physiodermie Soft Face Biopeeling (酵素角質霜)

功  效 :
採用酵素代謝法, 促進老廢角質新陳代謝, 提升肌膚的更新能量, 預防細紋可使後續保養吸收快速, 令肌膚由內而外重現柔嫩細緻.
主要成份: 植物萃取精華
MEIMA三重載體包覆元素: 甘油、竹醡液、棕櫚酸辛酯
適 用 對 象
各階段年齡,各式膚質皆適用乾燥、敏感性膚質也可使用.
* 眼部四周 纖嫩部位亦可使用.
使用方式 :
可單獨使用或搭配菲絲朵莉精華液系列

一起使用, 每周二至三次,取適量塗抹於
臉頸部, 注意不必搓揉只需靜待15至20分鐘後, 用指腹順時鐘方向輕柔拭去, 清除
完後再取乾淨化妝棉沾取菲絲朵莉爽膚水, 將臉頸部再次做全面擦拭後, 接續完
成保養程序.
http://www.physiodermieasia.com.tw/01biopeeling.htm

以下就係我既步驟喇 :
之前題過老闆娘係第10次facial幫我試過上面
http://hk.myblog.yahoo.com/kwan1987214/article?mid=138&prev=140&next=130
之後仲俾左試用裝我返home用tim,
過左2日我就係home度用喇,
1 - 首先洗面後要確保手同面都係乾既時候搽上去(用量唔駛好多)
2 - 搽既時候不需要厚, 只要有搽到就ok架喇(可以搽埋眼&咀)
3 - 搽既時候會feel到有d似磨沙粒子既酵素
4 - 等待10分鐘, Peeling是乾的(磨沙粒子既酵素已經feel唔到喇)

5 - 就可以慢慢卒...卒...卒...(最好分區咁慢慢卒, 唔好心急)
6 - 卒至個人認為無野卒為止(我自己就卒左成8-10分鐘)
7 - 之後過水就ok喇


用左4次用後感 :
1) This peeling 即時亮白效果(個額頭終於無咁暗啞喇)
2) 每次過水既時候都會有[[好滑]]既感覺
3) 因為試用過3次有幾好既效果, 所以星期6做faical就買左支貨size回家!!哈哈
4) 用量少,75ml佢話我可以用到9個月wor(我記低左date,睇下係唔係真係用到9個月^o^)
5) 自己第4次用既時候已經比較第1次用卒得無咁多(即係角質無咁厚喇)

注意事項 :
* 搽既時候真係要確保手&面都是乾(我試過1次岩岩沖完涼,印乾晒, 不過可能洗左頭既關係, d熱力令到額頭近髮邊位又出左少少水, 不過我都照搽左, 點知卒既時候就卒唔到野喇)
* 每星期最多Peeling 3次
* Peeling完敷mask效果更佳

另外_my fd見我皮膚變好左, 佢都受不了誘惑, 去試做facial, 仲join左幾次facial tim佢第2日仲同我講上妝好貼, 個妝仲好持久tim聽到對佢有幫助, 真係好開心!!!!

沒有留言:

張貼留言