2009年6月27日 星期六

Sephora彩妝中的變形金鋼

前幾天受kaka blog既影響
我認識了Sephora呢個牌子, 而且好想買佢所講既彩妝中的變形金鋼!!!!
不過只有MK先有=.="我實在好好好好少去MK!!!
地址: 九龍旺角西洋菜南街,荷李活商業中心(地鐵旺角站E出口,百老匯戲院對面)
呢個就係鋪面喇~
不過我實在太想買彩妝中的變形金鋼喇!!!!所以今日做完facial就by bus去MK喇^o^
小妹真係受不了誘惑
去到Sephora好多牌子既野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過首先就係搵左彩妝中的變形金鋼先^o^
行左一個圈我終於搵到喇~then搵左個ba問下野!!
試左一輪, 眼影好閃架!!very summer
唇膏d色都幾實, 由淺至深都有, 可以試不同既妝喇^^
胭脂都幾上色, 咁未即係有排用^o^有d色仲可以用黎打陰影tim
試得好開心呀!!!!so就同ba話要喇!!

未折盒既時候.................................

打開佢之前20色眼影 & 24色唇膏 & 5色胭脂 & 2支眼影掃 &1支胭脂掃 & 2支唇掃

睇到蓋既上半係"鏡"黎架!!呢個就係佢地裝置喇!!!下推上拉!!!

ba仲介紹左個礦物&100%防敏感為賣點既化妝品比我tim(不過我唔記得左叫咩名.....)
不過佢既礦物&100%防敏感實在太吸引!!(因我皮膚係敏感性)
so我都試左礦物粉底上手, 雖然佢係粉狀(好似美寶蓮咁)
不過唔乾wor~而且個veido話係No 1 in UK架!!!
不過小妹不久前已經買左Lancome呢隻正粉底, so等我用晒Lancome我就試下呢隻喇!!
礦物&100%防敏感實在太吸引!!
買野就可以join member喇~咁我就緊係填左先喇!!因為member有3年有效期嘛!!我會多d出黎買野架喇^o^
到俾錢既時候個ba話買2樣野就有sample送, then佢就sales我支$59既卸妝喇!!佢話防水既睫毛液都卸到, 而我支卸睫毛液既美寶蓮又就黎用完, price又唔係貴, so買埋!!下次化妝試下, 睇下佢係唔係真係work先!!
今日既戰利品

佢所送既sample

沒有留言:

張貼留言