2009年6月14日 星期日

Lancome Maquiliquide UV Infinite 粉底液

Lancome Maquiliquide UV Infinite 粉底液

09最新Lancome Maquiliquid UV Infinite FoundationUV持久無瑕粉底液 升級版,將本身出名的抗水抗汗控油能力再升級,能維持一整天不脫妝,不暗沉,輕易打造霧面感,極適合春夏使用,水感質地,一整天不乾燥,不起紋,妝容貼薄卻能有效遮蓋毛孔瑕疵,兼有SPF20/PA++防曬,更有效保護皮膚
超抗汗 極輕盈
無與倫比的服貼透亮

- 超持久、超抗汗
突破「Aquafix輕勻抗汗科技」—— 有效解決流汗、出油以及亞洲氣候潮濕所造成的脫妝問題,維持妝容一整天的粉嫩透亮,持久不脫妝。
- 極輕盈、極薄透
專利「輕盈水感質地」—— 極致薄透的水感質地,表現完美遮瑕效果,更能展現透亮自然膚色,輕鬆推勻,超輕透。
- 更服帖、更透亮
首創「植物精粹吻肌配方」—— 100%舒適服帖的粉底液,讓肌膚紋理變得更加光滑細緻,妝容更添完美透亮。

小妹買左BO-015 $280.-
我用左3日先買架!!因為小妹太敏感......so買搽上面既野一家要謹慎!!
第1日放工之後去sogo試色&叫ba幫我試上面(仲幫我試左半面tim好好人呀)&教我點上粉, 過左35分鐘返到home, 仲出左汗tim, 不過都仲係好爽好貼好薄, 唔會因為汗而浮粉, 真係幾好!!不過我都係驚會敏感, so我等到10點半先卸妝!!


第2日就係觀察日

第3日見無事就去左cwb連卡佛買喇個ba好好人咁幫我試下色, 試左020 & 015, 不過我覺得2隻個色唔係好大分別(可能唔係大範圍試呱), 咁我就梗係買015喇, 因為第1日係試左半面覺得個色都ok!!ba話新member有sample送, 送左抗敏保濕精華Hydra Zen Neurocalm 5ml(我試過真係唔會敏感)

咁過左幾日有街出就用喇, 點知...點解白左咁多架=.="唔係好岩色, 我就發覺自己犯左個嚴重錯誤就係一泵左落手指就就咁搽上面, SO出現白左好多&好厚粉既情況@而且仲淨左好多粉底液係手tim, 好浪費呀>o<

再第2次用就醒目好多喇
1)泵半下先, 唔夠再泵多少少
2)泵係手背, 再推開, then用手指印上面, 先再推勻
今次成功左喇!!又薄又貼又爽身而且唔會太白!!!!
成日都無乜脫妝, 出汗用紙巾印走既時候都無印到粉, 而且過左幾個鐘d色仲愈睇愈自然!!好靚哦!!

Lancome Maquiliquid UV Infinite FoundationUV
1)薄、貼、爽
2)超防汗
3)遮暇度唔夠好(如果印比較深既sis最好上完粉都係加返自己既遮暇, 小妹印就淡d, so就輕輕印多一層係d印上面就ok喇)
4)$280.-唔算貴, 有呢個效果真係幾好!!

沒有留言:

張貼留言