2009年6月14日 星期日

6月上半個月買既野^o^

係6月真係買左幾多野^o^好開心!!
續一介紹比係地知...哈哈


1)米白色通花粉藍層層麻棉DEEP V連身裙,係網度睇到就好想買喇!!
仲要等7日先有tim>o< 不過都抵既!!因為男朋友話好睇, 只係短左少少^o^, so要係度提醒超過160cm高既sis就唔好買喇!!因為實在比較短...



2)泰國NaRaYa 蝴蝶袋  NCN52DA L size
小妹係飛女叮既blog睇到佢去工作時影既相見到的!!
一見到就好鍾意~就去左網上搵喇!!終於比我搵到間較平&即日可以交收既!!我真係好想summer就可以用到^o^
呢個袋好實用可以上膊, 可以擺到飯盒, 又唔會太大, 又夠高, 總之夠大又不失可愛!!



3)IPSA碎粉樸
因為小妹好懶洗樸, so多數都係買個新既就算(其實掃都係一樣...懶!!)
我最鍾意就係IPSA既碎粉樸, 真係好柔軟, 好舒服!!
碎粉樸首選IPSA $40.-only


4)眉筆
this product我仲係試驗中...
係cwb銀座買的, 好平$15.-so就試下喇!!
係啡色的, 另一邊係眉掃!!
第一次用眉筆, 小妹仲練習緊............希望成功!!!

5)Schick Intuition脫毛毛的
小妹用左好耐架喇, 因為未夠錢做脫毛, so就要搵d便宜既脫毛工具
呢個係替換裝, 第一次買既時候係要買埋個手柄的!!this product又方便又平又唔會括到肉^^



6)ZINO增長睫毛精華
this product我都仲係試驗中...岩岩買返黎2日咋!!
因為玩厭左植眼睫毛so拆左lu!!!
而且係be網睇到sis有介紹過ZINO增長睫毛精華, 而且反應幾好!!
咁就順便買黎玩下喇!!
p.s.拆假眼睫毛用左差不多半個鐘...拆完唔覺得本身d眼睫毛少左, 同之前差不多之嘛!!不過就唔係慣拆左之後既eye!!


7)Physiodermie Eye Contour Gel 30ml
功  效 :
喚醒並緊實眼周肌膚, 使眼周肌膚恢復緊緻, 補充眼周肌膚水分與養分, 預防皺紋及眼部暗沉, 吸收快速滋潤無油膩感, 減退眼部水腫充血、眼袋及黑眼圈

主要成份: 植物萃取精華
MEIMA三重載體包覆元素:
玫瑰果實精華、磷脂、山毛櫸精華、西洋蓍精華、樺樹精華、假樹葉精華

適 用 對 象
所有膚質及所有年齡

之前老闆娘比過sample我試, 一試香味正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!質地好快吸收!!!佢唔係好杰既gel, 係有d似水的gel!! 買之前仲上網睇過, 知道係貴...不過我都好想買!!



8)去印精$88.-
用完一支真係覺得d印淡左好多, 所以繼續用, 依家素顏都敢出街^o^



9)指甲油&貼紙
做完facial諗住返到home無野做就自己收收甲又想整d石wor~~~咁就去左colour買左一堆野喇!!d貼紙就貴喇...不過甲油就平喇^o^ $18/3支, 埋單$109.-
甲油(由左至右): 肉色(唔想咁明顯就搽呢隻色最好), 鮮桃紅(夜晚去玩好正), 幻彩淡紫(用黎做底色最好,再貼貼紙)
經過2個幾鐘, 手同腳指都搞掂好晒^o^
(腳有出界, 唔好見怪!!因為我係第4次整架咋...仲未成熟^^)
終於打完喇打左成個幾鐘!!哈哈!!

沒有留言:

張貼留言