2009年6月17日 星期三

第10次facial

第10次facial
上次老闆娘話俾我試下Physiodermie既peeling
so今次做facial佢就幫我用peeling喇, 仲教埋我點用!!!
成程都俾塊鏡我拎住, 自己睇住!!
首先搽上面先, 原來用既分量唔係好多
薄薄咁搽一層, 仲可以搽埋眼同嘴tim, 開頭係見到有d粒子亦都feel到既,
不過過左一陣就已經唔見晒喇!!
而且唔係好覺搽左野(不過真係搽左架)
then等左5分鐘左右就開始"卒"喇
開頭以為會好大力喇~
點知.............佢用隻手向上掃掃下就掃左好多污垢出黎喇
因小妹額頭既角質層比較厚, so佢"卒"完個效果最明顯
睇落係白左好多^o^
係佢未用濕左既化妝棉之前我摸過塊面
塊面好滑, 仲唔乾tim, 個感覺仲好保濕咁囉
做完facial, 係呢3次做完facial都唔係好紅!!
呢樣係我最開心的!!
呢個就係個peeling既sample, 老闆娘話我面細可以用到2次
(呢個就係面細既好處, 一樣份量既野, 用既時間我可以用得較長時間!!呵呵)

http://www.physiodermieasia.com.tw/01biopeeling.htm
功  效 :
採用酵素代謝法, 促進老廢角質新陳代謝, 提升肌膚的更新能量, 預防細紋可使後續保養吸收快速, 令肌膚由內而外重現柔嫩細緻.
主要成份: 植物萃取精華
MEIMA三重載體包覆元素: 甘油、竹醡液、棕櫚酸辛酯
適 用 對 象
各階段年齡,各式膚質皆適用乾燥、敏感性膚質也可使用.
* 眼部四周 纖嫩部位亦可使用.
使用方式 :
可單獨使用或搭配菲絲朵莉精華液系列

一起使用, 每周二至三次,取適量塗抹於臉頸部, 注意不必搓揉只需靜待15至20分鐘後, 用指腹順時鐘方向輕柔拭去, 清除完後再取乾淨化妝棉沾取菲絲朵莉爽膚水, 將臉頸部再次做全面擦拭後, 接續完成保養程序.
下次用既時候, 小妹會影低再post blog^o^
老闆娘有新既宣傳單張~
睇下sis有無用喇~~~

沒有留言:

張貼留言