2009年5月16日 星期六

白鞋子

之前係網上拍賣既網上已經見到"心心"鞋踭, 已經好想買一對
無奈我未試既鞋我係唔會買既,
因為小妹對腳比較細, so有d鞋我著34, 有d著35, 更有d會著36.........................
真係好麻煩!!!!
前晚同男朋友行街街既時候, 係cwb銀座比我見到"心心"鞋踭,
就即刻行去睇喇, 本身我睇岩2對!!一對other款既黑色&this one, 不過我都係想買一對(因為整個summer都會買鞋, 唔想咁快買咁多, 費事mum話我)
經過男朋友既意見, 佢覺得都係白色呢對襯我多d, 又易襯衫, 我就即刻比錢喇^o^ $180.-
睇下個款...係唔係好靚呢!? ^o^

呢對2吋到喇!!著上去比睇上去高, 著左2日, 無刮腳, 無唔舒服!!而且白色好易襯^o^
不過有一樣野要小心!!呢對鞋行斜路一定要小心or唔好行斜路, 因為有一種會滾下去既感覺!!好危險(除非身旁有人扶你喇!!如果唔係都係小心為妙)

沒有留言:

張貼留言