2009年5月24日 星期日

第7次facial

已經做到第7次facial喇
雖然由上個week因為regen既eye mask & mac既base&爽膚水而敏感左1個week
不過敏感既時候我都有去做facial,
因為佢話我個facial有抗敏既!!
咁我做咁多次facial都未試過敏感, so佢既facial應該唔會令我敏感
佢地都話我皮膚係勁容易敏感型
都係講返正題先....................
7次之後
1)皮膚滑左
2)暗蒼無乜再出Lu
3)暗蒼印淡左
4)亮白左
連佢地都話我滑左好多, 面上既污糟野一次比一次少(唔駛針清太耐喇^o^)
好開心呀!!!!
我今日決定join多十次喇
嘻嘻
難得有一間美容院我會join完又join, 而且無對佢地既野敏感!!
証明佢地既價錢合理而我又負擔到(因為小妹金錢唔多=.=)
而且又有效果!!!
我會持之以恆, 一定要將暗蒼印整走!!!!!!!!!加油!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言