2009年5月1日 星期五

第3次facial


今日去做第3次facial!!
之前用過physiodermie既洗面乳(之前post過)既試用裝就中意左喇!!
so今日忍唔住就買左喇!!因為係個度既客有7折so都係2百幾je^o^
可以用到1年真係太吸引喇!!買完老闆娘仲送左個sleep mask(她講無油分, 有水分, 同埋唔記得話有d咩菊, 可以抗敏的)既試用裝比我(今晚就試下先)
今日針清既時候已經無之前針得咁多,即係dirty野已經少左喇
真係好開心!!因為每次針完佢都會比我自己睇返有幾多,so自己都知自己乾淨左!!嘻嘻!!
今日老闆娘同我講有優惠
1) 如果話係我Elyse介紹既話, 我就會免費送一個特別護理
2) 如果我Elyse介紹既sis試做完一次即時join plan, 就額外送我&我介紹既sis各$300.-(可以用作買野or join野既錢而扣$300.-)
所以如果有任何sis有興趣可以留言比我話我知!!幫到sis同時又可以幫我!!
Pls help me!!!!!!
上次買既去印精華($88.-), 用左咁多日, 真係淡左d喇!!!!!!!!!!有興趣既sis可以留言比我!!

沒有留言:

張貼留言