2009年4月24日 星期五

第2次facial^o^

星期3放工就去做facial
今次都係好好!!老闆娘親自幫我針清,我真係覺得老闆娘手勢好好!!佢每次針都無血的而且真係針得好清!!佢見我暗倉印比較多,就sell左我一支暗倉去印既精華,雖然唔係好大支,不過每次都只係用1 or 2滴就可以用晒整塊面,所以好耐用!!

就係呢支喇!!!我用左2次,唔知幾時先有效果睇到呢?
then佢問我脫唔脫唇毛!佢話其實唇毛會令咀周圍容易生暗倉,咁我見$40.-又唔係好貴!!咁就試下喇!係用蜜臘脫的,第一下真係痛一痛,不過就適應到喇,SO第2下就OK喇!!佢整完第一下(半邊)就比我睇下喇,一睇!!白左咁多既,原來一直都係D毛毛令我望落個唇上唔同色=.=""佢話2個WEEK脫一次就OK!!之前我係用剃刀的,會令毛毛粗的架>o<用蜜臘就唔會令毛毛粗
去暗倉去印精華用了4次既FEELING : 可能我面細,1滴就已經夠晒成塊面喇!!呢支係在爽膚水之後用既,有少少LUP,有茶樹既味,老闆娘仲話要按至吸收晒先得,不過再搽面霜上去就無咁LUP喇!!用後2天見到自己塊面無咁暗,D印好似睇落無咁深色!!唔知用完成支之後會點呢?(如果有興趣買既SIS可以留言,我幫你地買比你地試下)
做完FACIAL第2朝起身洗面真係好開心因為塊面摸落好滑^O^嘻嘻!!!!!!

沒有留言:

張貼留言